18.09.16

Těžký výběr knihovny


Zítra mi začíná škola!! Po 3 měsících a 5 dnech, kdy jsem měl volno a četl jsem, co jsem mohl, bude dost obtížné číst to, co musím. Ale než za 16 hodin budu vstávat do školy, tak jsem na internetu hledal knihovny, které by se mi líbily do mého bytu. Vybral jsem si 8 knihoven z různých obchodů a teď mě čeká těžký výběr. Kterou si mám koupit domů? Zde dávám moje favority a chtěl bych se Vás zeptat: jaký máte na tyto kousky názor?
Abych řekl pravdu, měl bych psát bakalářskou práci, ale prokrastinace je svině...
 


 

Pro milovníky USA

 Pacman
 Nemusím sahat daleko :)


6 komentářů:

  1. Mám slabost pro světlé interiéry, takže bych brala tu bílou a žebříkem a jako doplněk Pac-mana! :D Jinak přeji pevné nervy při psaní bakalářky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. již mám 15 stránek, avšak jsem ve fázi, kdy jsem se zasekl a nevím jak dál :) jinak díky

      Vymazat
  2. Jak velký máš byt a jak velký máš rozpočet? :D Brala bych všechny, knihoven není nikdy dost. :D Ale pokud mám pomoct vybrat, kterou by sis měl sehnat první, skvělá je ta se žebříkem. :) A pak ještě třeba tu závěsnou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O rozpočet mi nejde a prostor bytu vyřeším tím, že ho nafouknu :D

      Vymazat
  3. Taky jsem v létě vybírala novou knihovnu. Kromě toho, aby se mi vešla domů, jsem jako nejdůležitější kritérium měla kapacitu :D Podle mě jsou všechny ty designové kousky sice pěkné, ale celkem nic se do nich nevejde. Jinak souhlasím s komentářem nade mnou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud bych si měla vybrat s ohledem na prostor jen jednu, tak bílou ... Knihovna - přepážka - zeď, ale dřevěná na zeď "mapa" či co má představovat je také úžasná :-) Ale bráno z pohledu praktičnosti a prostoru, tak prostě bílá "zeď" je podle mě nej :-)

    OdpovědětVymazat