25.11.16

Nejde mi internet už měsíc


Před několika dny nastal pro některé konec světa díky nefunkčnosti Googlu. Když jsem viděl mapu, podle které to nešlo, tak tato odstávka byla hlavně v oblasti střední Evropy, takže hlavně křič
 
 
eli naštváním Češi  (a ze všeho nejvíc Youtubeři).  Ale co by bylo pro tytéž lidi, kdyby jim nešel měsíc internet doma? Apokalypsa? Armagedon? Invaze mimozemšťanů? Kdo ví, avšak všechno zlé je pro něco dobré. Díky těm šesti čárkám, které ukazují funkčnost nebo nefunkčnost internetu, se každodenně přesouvám do kaváren a univerzitních prostor v Plzni a přišel jsem na několik výhod, které lze najít u chození do kaváren, univerzitních prostor  nebo pobytu venku místo pobývání na internetu doma.

1) Jsi ve společnosti

2) Získání nových kontaktů

V Plzni jsem objevil místo, kde se scházejí studentské spolky (a někdy i podnikatelé), s několika jsem se už zapovídal a začal jsem spolupracovat na několika projektech.

3) Poznání nových prostor (s internetem)

V případě, že se mi nastartuje internet a po nějaké době zase zkolabuje, tak aspoň vím, kam opět zajít. A pokud budu chtít s dalšími lidmi ze školy dělat na nějakém projektu, tak aspoň víme, kam můžeme zajít.

4)Ochutnání nových pochutin

Tento bod sice leze dost do peněz, ale člověk má chut´na ty lákavé dortíky, muffiny a mnohé jiné sladkosti, tak to by byl čert, aby neodolal

5) Jsem na čerstvém vzduchu

Když zrovna nebudu v kavárně, tak se rád procházím u vody, jsem na čerstvém vzduchu a říkám si, jak je na tom světě tak krásně.

6 komentářů:

  1. To je zajímavé. Taky nám jeden čas asi měsíc nešel internet a bylo to v pohodě, užívala jsem si to. Akorát mám práci, která vyžaduje připojení v různých denních dobách, takže z tohoto hlediska to bylo dost blbé. Ale kdybych ji neměla, tak internet doma nepotřebuju skoro vůbec, potřebnosti vyřídím v práci, kde sedím za počítačem, a doma bych četla, cvičila, četla a cvičila. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když bych nešel ven, tak bych samozřejmě četl nějakou knížku nebo dělat něco do školy a nebo psal "deníček člověka bez internetu" :D

      Vymazat
  2. Moj chlap zo začiatku penil ako besny ale potom keď si uvedomil pre akú blbost zúri začal sa smiať. Ja ako milovnicka a predavačka kníh v tom vidím len pozitíva. Ľudia zabudli komunikovat z oči do očí. Sedia pri počítači a tupnu.
    Taktiež nám kompetentní stále tvrdia že klesá pôrodnosť a na nás nebude mať kto robiť. Aj to je spôsob ako donútiť ľudí rozmnožovať sa. Ale to by musela prdnúť aj telka, fb a iné sociálne siete. Na to je google malý pán.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tou porodností mě hned napadl výpadek Googlu, uvidíme za 9 měsíců :)

      Vymazat
  3. Moja milovaná sa najprv bála o návštevnosť svojich stránok, no potom to vzdala, ľahla si ku mne a mali sme krásny večer :) Hoci by mi internet chýbal, ak by nešiel mesiac, ale nebolo by to nič neprežitelné... ešteže existujú knihy.

    Zvláštne dievča

    OdpovědětVymazat