16.11.16

Rozhovor s motivující blondýnou Veronikou Tázlerovou



Motivace. To je slovo, které má někdy magický význam. Slovo, které snad každý z nás jednou v životě už hledal. Ať už kvůli práci, navazování vztahů a nebo kvůli škole. Existují na to stovky knih, které radí lidem, jak žít lépe a jinak. A máme tu také lidi, kteří píšou motivační články. Jednou z nich je Veronika Tázlerová, kterou můžeme nalézt na svém blogu stylishcoffee.cz, na jejíž stránkách můžeme nalézt kupu motivace. A (nejenom) na toto jsme se šli zeptat.


1) Co bylo tím tvým impulsem, že jsi se rozhodla založit blog a psát o svých zážitcích?


Má motivace je pořád stejná - chci čtenáře inspirovat, dělat jim svými články hezčí dny a ukazovat, kolik krásných a zajímavých věcí je všude kolem nás.


 


2) O čem jsi psala na začátku své bloggerské kariéry?


Nejprve jsem psala hlavně o kavárnách a cestování, později je ještě doplnily články o štěstí, osobním rozvoji a obrázky z mého života.


 


3) Co vůbec děláš ve svém „mimobloggerském“ životě?


Největší část mého života zabírá škola, což se doufám po jarní maturitě konečně změní. Pak několikrát týdně chodím do fitka, na jógu, navštěvuji kurzy francouzštiny a dějin výtvarného umění. A v tom málu, co mi ještě zbývá, se snažím vídat se svými blízkými a užívat si život plnými doušky.


 


4) Často píšeš o motivačních radách pro ostatní, tak by mě zajímalo, zda sis na to přečetla nějaké knížky a nebo to píšeš sama od sebe (jak se říká od srdce)? 


Na tohle téma se snažím neustále vzdělávat, čtu zajímavé knihy, články, blogy… Ale jak říkáš, všechno nakonec vychází z mého srdce. Chci čtenáře motivovat a předat jim vše, co vím.


 


5) Co ti dal nebo naopak vzal tvůj blog?


Blog mi dal a neustále dava mnoho příležitostí, ke kterým bych se jinak těžko dostala. Je to pro mě velká výzva i milovaný koníček. Každá zpráva od čtenářů, pozdrav nebo komentář mi vždy vykouzlí úsměv na tváři. 


Na druhou stranu blogování zabere takřka veškerý volný čas, kterého mi už tak díky škole moc nezbývá… Ale jsem si jstá, že se to s koncem gymnázia změní a budu se moct blogu věnovat naplno!


 


6) Máš nějaké oblíbené bloggery ? 


Mám jich spoustu. Z těch českých je to třeba Terezka z blogu TerezaInOslo, Barbora Šťastná ze Šťastného Blogu nebo Vivi.cz


 


7) Pokud sleduješ českou bloggerskou scénu, tak co si o ni myslíš? Jaká vidíš největší negativa/pozitiva v našem malém bloggerském rybníčku 


Těší mě, že v Česku začíná být blogování bráno seriózněji a lidé konečně začínají chápat, kolik práce vlastně obnáší. Musím říct, že u nás máme skvělé blogerky a doufám, že to bude jen a jen lepší!


 


8) Máš nějaké doporučení pro ty, kteří chtějí s bloggem začít, ale neví jak? 


Just do it!


 


0 komentářů:

Okomentovat