09.09.17

Návrat ztraceného syna


Pokud si nejdříve prohlížíte, jak velký je článek a teprve potom se chystáte na samotnou četbu, tak Vás možná překvapí délka celého článku a určitě Vám přijde, že když po dlouhé době vydám nějaký text, že to vypadá, že se chci připomenout. Ano, částečně máte pravdu, ale smysl tohoto „úvodníku“ je jiný.
Blíží se parlamentní volby, které nás čekají 20. a 21. října a já jsem člověk, kterého zajímá politika jako taková, takže bych chtěl přidávat (nejenom) obecné informace o volbách. Určitě spoustu věcí budete vědět, ale také se určitě najde něco, co by Vás ani ve snu nenapadlo. Jinak podle mě je hlasování ve volbách občanská povinnost, poněvadž každého z nás to může ovlivnit na desítky let dopředu.
A teď k tomu, proč jsem dlouho nepřispíval. Bylo to tím, že jsem se věnoval místo psaním článků na blog vypisováním státnicových otázek (nerad se spoléhám na ostatní, takže jsem si všech 53 otázek vypsal sám) a děláním státnic, tak jsem nechtěl, aby se mi na zdi Facebooku objevovaly tisíce nových článků, které s mým oborem nemají nic společného a jen by mě rozptylovaly od mého učení (stejně jsem prokrastinoval u něčeho jiného) J.
Teď mám po státnicích, našel jsem si práci v Praze a zároveň jsem si také v Praze našel byt (bydlel jsem necelou hodinu od Prahy a opravdu se mi nechtělo dojíždět do práce hodinu a půl tam a hodinu a půl zpátky) .
Tak to by bylo na úvod všechno a doufám, že za tu dobu mé nepřítomnosti se bloggerská komunita výrazně nezměnila a pořád je stejně přátelská a při kritice je konstruktivní.

Tak tedy JSEM ZPĚT.

0 komentářů:

Okomentovat